Vi har tyvärr ingen officiell mottagning för donationer. Däremot kan vi i mån av plats avvara en hylla periodvis för en donationskampanj. Du kan alltid ringa till oss, eller prata med personalen i kassan om det är möjligt att lämna något för donation just nu.
Nej, det går inte att pruta eller förhandla priser.
Varje säljare sätter det pris de vill ha på sin produkt, och butiken är endast förmedlare av varor mellan säljaren och köparen.
Absolut!
Vi välkomnar hundar hos oss.
Det gäller samma regler för våra fyrfota vänner som för deras människor: var snäll mot övriga besökare, och kissa inte på golvet. Vi har alltid vatten framställt åt våra fyrfota vänner.
Nej.
Butiken äger inte produkterna som säljs, och vi kan därför inte reservera eller lägga undan varor.
Däremot är det möjligt att göra klart köpet på distans via swish, för att sedan hämta sin betalda vara vid senare tillfälle.
Betalda varor får ligga max 3 dagar i väntan på upphämtninng, och vi tar en serviceavgift på 50kr för detta.
SJÄLVKLART!
Kontanter är det absolut bästa sättet att betala med.
Vi föredrar att du betalar med kontanter, då detta innebär att vi får betala alla kronor och ören själva och slipper betala transaktionsavgifter.
Nej.
Alla köp är i befintligt skick och kan ej lämnas tillbaka eller bytas.
Kunden har eget ansvar att undersöka varan innan köp.
Alla som vill sälja hos oss behöver uppge namn, personnummer, adress, telefonnummer och e-post adress. Detta behöver vi för att kunna skapa ett säljkonto hos oss. Dina personuppgifter är skyddade enligt GDPR och delas aldrig ut till någon annan.
Hos oss kan du betala med kontanter, betalkort och swish.
Javisst, vi har flera säljare som är egenföretagare. Både enskild firma och aktiebolag. Kom in och prata med oss, eller maila till Jerry så får du veta mer.
Vi strävar efter att ha så förmånlig hyreskostnad som möjligt för våra säljare. I takt med att försäljning av deras varor ökar, så ökar även våra kostnader som tex transaktionsavgifter för kortbetalningar och swish. Därför tar vi en väldigt liten provisionsavgift på varje köp, i stället för att höja våra hyror.
Under semestern har vi högtryck, och många säljare vill passa på "rida på vågen" under högsäsongen. Därför får våra sommarsäljare betala en högre hyra eftersom de bara vill vara här just då.
Det handlar helt enkelt om tillgång och efterfrågan.
Vi använder cookies för att analysera webbplatstrafik och optimera din webbplatsupplevelse. Genom att acceptera vår användning av cookies kommer dina data att aggregeras med alla andra användardata.